SEO pentru începători. Motoare de căutare. Creșteți vizitele site-ului

1. Păstrați-vă site-ul actualizat în funcție de profilul afacerii sau de scopul propus 
Este foarte important să utilizați cuvinte cheie în cadrul titlurilor articolelor și al paginilor. De exemplu dacă vindeți pantofi și aveți oferte speciale, puteți scrie 3 titluri cu impact:

Titlul 1: Oferta săptămânii - Acest titlu va atrage pe site persoane care caută după cuvinte ca "ofertă" și "săptămână", dar nu spune nimic despre ce anume vindeți, adică pantofi. Prin urmare puteți atrage multe vizite, dar o parte însemnată vor fi din partea unor persoane neinteresate de produsele vândute.

Titlul 2: Ofertă pentru pantofi sport - Acest titlu este mai potrivit pentru persoanele care caută "pantofi". Titlul este mai bun, deoarece vizitele primite sunt din partea unor persoane cu adevărat interesate de ofertă.

Titlul 3: Ofertă de pantofi sport în București - Acest titlu este la fel de eficient ca și al doilea, dar reduce numărul rezultatelor la persoanele interesate de ofertă și care se găsesc într-o anumită zonă (oraș, județ, țară).

2. Achiziționați propriul domeniu
Motoarele de căutare urmăresc relevanță în conținutului site-ului, precum și în numele domeniului. Prin urmare dacă ați dezvoltat un brand cunoscut, o strategie eficientă este ca domeniul să conțină numele brandului.

Dacă încă nu ați dezvoltat numele brandului, o opțiune ar fi să descrieți afacerea sau obiectul de activitate în numele domeniului (ex. pantofi-bucuresti.ro sau pantofi-in-bucuresti.ro).

Sfat: Pentru a afla mai multe citiți articolul despre importanța unui nume de domeniu propriu. Webnode vă poate ajuta să înregsitrați un domeniu direct din panoul de administrare al site-ului.

3. Verificați-vă site-ul cu Google Webmaster Tools
Odată ce aveți conținut relevant pe site și ați înregistrat un nume de domeniu, merită să vă verificați site-ul cu ajutorul uneltelor de la Google pentru a începe indexarea lui cu cuvintele cheie alese.

Aflați cum să verificați site-ul Google Webmaster Tools.

Dacă doriți să știți mai multe despre optimizarea în Google, vă recomandăm Ghidul de optimizare pentru motoarele de căutare (documentul disponibil în limba engleză).

4. Folosiți eficient rețelele de socializare
Păstrarea contactului cu vizitatorii și partenerii de afaceri este important, iar o metodă eficientă este prin intermediul rețelelor de socializare. Există multe rețele de socializare, dar ne vom concentra asupra Facebook ca fiind una din cele mai populare. Puteți crea o pagină pentru fani ai site-ului, o pagină care va arăta similar cu pagina noastră pentru fani: https://www.facebook.com/webnode.ro

Pentru a afla mai multe despre paginile pentru fani de la Facebook accesați acest link: http://www.facebook.com/help/?page=168617716530627

Citiți și articolul despre cum să creați o pagină de Facebook.

Odată ce ați creat o pagină de Facebook, veți putea plasa un buton "Like" (Îmi place) pe site sau o căsuță "LikeBox" pentru a atrage noi fani direct de pe site. Tutorialul despre adăugarea unui buton "Like" în cadrul site-ului creat cu Webnode poate fi găsit aici: Adăugați un buton Like pentru Facebook.

Dacă tot nu sunteți convinși de importanța unei pagini de Facebook pentru afacerea dvs., citiți articolul: De ce fiecare afacere ar trebui să fie prezentă pe Facebook.


Nu puteți găsi răspuns la întrebarea dvs.?