Cuvintele cheie

Selectarea cuvintelor cheie
Selectarea cuvintelor cheie ideale afectează semnificativ succesul eforturilor de optimizare a site-ului pentru îmbunătățirea performanței în motoarele de căutare. Pentru rezultate mai bune, urmați acești pași:

1. Începeți prin a analiza ce oferiți. Faceți o listă a produselor și serviciilor pe care doriți să vă axați și sortați-le în ordinea importanței.

2. Utilizați varianțiuni ale cuvintelor din listă. Gândiți-vă la sinonime pentru cuvintele alese.

3. Nu utilizați termeni generali. Cuvinte cheie prea generale reprezintă un grad de dificultate sporit, în primul rând deoarece va trebui să munciți mult pentru a menține paginile care conțin acele cuvinte pe primele poziții. În al doilea rând, aceste cuvinte sunt mai puțin profitabile. Cuvintele generale au tendința de a aduce pe site vizitatorii care nu sunt siguri de ce vor. Este foarte posibil ca acești vizitatori să nu achiziționeze nimic de pe site, cel puțin nu fără a compara câteva alternative.

4. Optimizați-vă frazele. Internetul a devenit un loc cu conținut mult mai specific decât era acum câțiva ani. Acest lucru înseamnă că există o diferență mult mai mare între ceea ce caută utilizatorii. Pentru a vă diferenția cuvintele cheie și mai mult, utilizați adjective ("cafea organică", "împrumut avantajos") și/sau nume de localități ("salon de frumusețe în București").

5. Nu uitați să vă adăugați și numele companiei pe site. Nu utilizați doar imagini sau logo-uri, deoarece motoarele de căutare nu pot vedea imagini. Dacă nu doriți să adăugați text în loc de logo, cel puțin adăugați un titlu și un text alternativ imaginii.

6. Utilizați unelte care să vă ajute să lucrați cu cuvinte cheie. Puteți utiliza Google AdWords Keyword Tool (trebuie să aveți un cont Google AdWords pentru a utiliza această unealtă), Google Trends, Soovle sau Übersuggest pentru care nu aveți nevoie de conturi speciale.

Plasarea cuvintelor cheie

Puteți edita numele paginii, adresa web (URL), titlul, descrierea în secțiunea ”Proprietăți” a fiecărei pagini. Nu trebuie să completați câmpul ”Tag-uri Meta”, deoarece motoarele de căutare nu le mai consideră factori importanți.

Page properties

Meta tags

Image properties

Sfat: Aflați mai multe în articolul Cuvinte cheie și cum să lucrați cu ele.


Nu puteți găsi răspuns la întrebarea dvs.?