Informații suplimentare legate de plățile automate

Ce este reînnoirea automată?

Webnode oferă posibilitatea reînnoirii automate a oricărui pachet Premium sau domeniu care a fost achiziționat prin intermediul nostru cu ajutorul unei cărți de credit sau prin intermediul PayPal. Dacă ați utilizat una din aceste metode de plată în timpul achiziției unui serviciu, reînnoirea automată este activată automat pentru serviciul în cauză. Toate informațiile cu privire la reînnoirea automată sunt disponibile în timpul procesului de achiziție.

Auto-reînnoire

Reînnoirile automate elimină grijile legate de reînnoirile anuale pentru clienții care se decid să profite de această opțiune. De asemenea aproape că se elimină riscul de perturbare a site-ului, risc datorat expirării serviciilor Premium sau a domeniilor. Suma aferentă reînnoirii va fi retrasă din cadrul metodei de plată utilizată în timpul plății inițiale, înainte de data expirării serviciului, iar valabilitatea pachetului Premium sau a domeniului va fi prelungită.

De ce oferim reînnoirea automatăa serviciilor?

Acest serviciu a fost activat ca urmare a interesului arătat de clienții noștri. Unii utilizatori nu au reușit să reînnoiască la timp domeniile sau pachetele Premium sau pur și simplu au uitat, ceea ce a dus la pierderea domeniilor sau a pachetelor Premium și la perturbarea funcționării site-urilor. Reînnoirea automată are rolul de a preveni astfel de situații.

Ce se întâmplă dacă nu mai aveți nevoie de reînnoirea automată a serviciilor?

Dacă decideți că nu mai doriți să utilizați reînnoirea automată a serviciilor, vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru a anularea reînnoirii.

  • Conectați-vă în contul dvs. Webnode la webnode.ro și mergeți în panoul de administrare al site-ului.
  • În panoul de administrare accesați Servicii achiziționate și facturi

Auto-reînnoire

  • În următoarea fereastră apăsați Dezactivează auto-reînnoire

Auto-reînnoire

Dacă doriți să reactivați auto-reînnoirea, urmați aceeași pași și alegeți Activează auto-reînnoire.

Sfat: Dacă ați achitat serviciile cu PayPal puteți verifica statusul plății recurente în contul dvs. PayPal. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați PayPal.

 


Nu puteți găsi răspuns la întrebarea dvs.?