Administrare nouă

Am pregătit un aspect nou pentru administrarea contului dvs. Am încercat să facem administrarea cât mai intuitivă, astfel încât să puteți găsi cu ușurință tot ceea de ce aveți nevoie. Aici, vă oferim o imagine de ansamblu asupra caracteristicilor pe care le puteți găsi în administrație și principalele modificări.

Previzualizare introductivă
1. Meniul din colțul din dreapta sus conține legături către secțiuni:

  • Proiectele mele
  • Profilul meu - în această secțiune puteți edita datele, inclusiv e-mailul de conectare
  • Facturile mele - aici puteți găsi facturi descărcabile și valabilitatea serviciilor premium utilizate în prezent
  • Contacte - vă recomandăm să utilizați acest formular de contact pentru a contacta serviciul de asistență pentru clienți, deoarece solicitarea dvs. va fi procesată mai rapid
  • Bază de cunoștințe
  • Deconectați-vă

2. Crearea unui site web
Puteți crea un site nou prin intermediul butonului din colțul din dreapta sus al secțiunii Proiectele mele.

3. Afișați numărul de proiecte într-o linie
Acum sunt afișate doar două proiecte într-o linie. Dacă ați creat mai mult de 6 proiecte per cont, puteți utiliza caseta de căutare, care în acest caz apare lângă butonul Creare site web.

Administrare nouă

Fila Detaliile proiectului
1. Editarea site-urilor
Puteți edita website-ul făcând clic pe butonul Editați site-ul sau făcând clic pe titlul proiectului sau previzualizarea acestuia.

2. Meniul din partea dreaptă pentru vizualizare rapidă și navigare rapidă

  • Servicii premium - pachet premium utilizat în prezent pentru proiect sau posibilitatea de a achiziționa unul.
  • Domeniu - acces la secțiunea Administrare domeniu pentru a vă oferi posibilitatea de a înregistra sau de a transfera un domeniu și de a obține o imagine de ansamblu asupra domeniilor utilizate și validitatea acestora.
  • Conturi de e-mail - accesați secțiunea pentru crearea sau gestionarea conturilor de e-mail.


3. Prezentare generală, Administrare, fila setări magazin
Fila cu setările magazinelor online, precum și alte funcții din fila Prezentare generală sunt disponibile numai dacă proiectul are un modul de e-shop activ.

Administrare nouă

Fila Prezentare generală

  • Comenzi - secțiunea este disponibilă când există un modul de stocare activ. Mai multe informații despre gestionarea comenzilor din magazin aici.
  • Statisticile site-ului Web sau, atunci când este activ un modul de stocare, Analiza magazinului - puteți găsi mai multe informații despre statisticile site-ului aici.
  • Clienți - secțiunea este disponibilă când un modul de stocare este activ.
  • Reduceri - secțiunea este disponibilă atunci când există un modul de magazin activ. Mai multe despre această caracteristică, inclusiv reduceri, cupoane și transport gratuit aici.
  • Datele de formular colectate

Administrare nouă

Fila Administrare

  • Servicii achiziționate și facturare
  • Managementul domeniului
  • Conturi de e-mail - mai multe informații despre utilizarea conturilor de e-mail aici
  • Backup și recuperare
  • Editori de site-uri web - mai multe despre invitarea altor oameni să-și editeze proiectul aici
  • Ștergeți proiectele

Administrare nouă

Fila Setări magazin

  • Setari generale
  • Metode de expediere
  • Metode de plata
  • Ratele de impozitare
  • Informatii de contact

Mai multe informații despre setările magazinului găsiți aici.

Administrare nouă


Can't find the answers you're looking for?