Termeni și condiții

Bun venit la Webnode!

Webnode este un serviciu/ produs web, aflat în proprietatea și întreținut de ”Webnode AG”, companie cu sediul social pe Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Elveția.

Termenii și condițiile de față reglementează utilizarea tuturor produselor și serviciilor Webnode, inclusiv website-ul ”webnode.ro” și conținutul acestuia. Sunt incluse mai multe documente precum Termeni de utilizare (TDU), Politici cu privire la numele domeniilor, Politica de confidențialitate, Contractul de prelucrare a datelor și Politici cu privire la copiile de siguranță.

UTILIZÂND SITE-UL WEBNODE (INCLUSIV CONȚINUTUL ACESTUIA) ȘI/ SAU PRODUSELE ȘI/ SAU SERVICIILE SALE SUNTEȚI DE ACORD CU TERMENII ȘI CONDIȚIILE CARE URMEAZĂ. DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII, SAU NU DORIȚI SĂ FIȚI LIMITAT DE ACEȘTIA, NU UTILIZAȚI SITE-UL, PRODUSELE SAU SERVICIILE WEBNODE.

TERMENI DE UTILIZARE

Site-ul Webnode, conținutul, produsele și serviciile sale sunt disponibile tuturor persoanelor majore, capabile din punct de vedere legal să încheie contracte (înțelegeri cu caracter obligatoriu). Dovada îndeplinirii acestor criterii poate fi solicitată la accesarea tuturor (sau a unor) serviciilor și/ sau produselor sub forma datelor de identificare sau de contact.

Acești Termeni de utilizare sunt stabiliți între Noi (Webnode AG) și Utilizatorii. Nicio altă persoană nu are dreptul de a beneficia de pe urma lor.

Dacă orice tribunal sau autoritate de reglementare decide că oricare dispoziție a acestor Termeni de utilizare nu este validă sau nu poate fi aplicată, acea dispoziție va fi anulată și eliminată din cadrul TDU, iar restul termenilor și condițiilor vor continua să funcționeze în deplinătatea puterii lor legale.

Dacă TDU nu sunt în concordanță cu termenii și condițiile active la înregistrarea Dvs. cu Webnode (dacă se aplică), acești TDU vor prevala cu excepția cazului în care este specificat altfel în documente suplimentare oferite de Departamentul Relații Clienți al Webnode.

1. Definiții

Oriunde s-ar găsi în cadrul Termeni și condiții, ”Dvs.” sau ”Utilizator” se referă la dvs., utilizatorul site-ului, al conținutului, produselor și serviciilor Webnode, iar ”al Dvs.” va fi interpretat corespunzător. Mai mult ”Noi” și ”Webnode” se referă la Webnode AG, iar ”al Nostru” și ”al Webnode” va fi interpretat corespunzător. ”Datele utilizatorului” se referă la datele cu caracter personal ale utilizatorului care pot fi colectate de Noi pe site-ul Nostru webnode.ro și/ sau în cadrul procesului de înregistrare și/ sau de achiziție a oricăror servicii sau produse Webnode. ”Site-ul Nostru” sau ”website-ul Nostru” se referă la site-ul ”webnode.ro” și la toate paginile asociate cu acesta. Cu toate acestea ”site Webnode” sau ”website Webnode” se referă la site-urile Utilizatorilor Noștri, create cu sistemul Webnode. ”Parte terță” se referă la orice persoană/ entitate/ firmă care nu este asociată cu Webnode AG. ”TDU” se referă la Termeni de utilizare.

În legătură cu legislația actuală se face diferență între un Utilizator, care este un Consumator ce nu intră într-un contract cu Webnode sau care nu folosește Webnode ca parte a activităților sale antreprenoriale, și un Utilizator care este un Antreprenor. Oferind Nr. de înregistrare în Reg. Comerțului al firmei în timpul procesului de comandă a serviciilor Webnode recunoașteți că acești Termeni și condiții ale Consumatorului nu vi se aplică.

2. Servicii disponibile

2.1 Versiunea gratuită

Unealta de bază a Webnode pentru crearea și găzduirea de site-uri web este complet gratuită pentru toți Utilizatorii. Caracteristicile versiunii Noastre gratuite sunt specifice tipului de website creat. Versiunea gratuită este limitată în principal în ceea ce privește spațiul de stocare, limita de trafic lunar, numărul de adrese de e-mail disponibile și alte limitări. Pentru o descriere precisă și la zi a serviciilor oferite, vă rugăm să vizitați pagina Prețuri.

2.2 Servicii Premium

Pentru a utiliza una din funcțiile avansate (ex. spațiu de stocare mai mare, domeniu propriu sau design unic) puteți achiziționa unul sau mai multe din serviciile Noastre Premium. În prezent acestea cuprind funcțiile menționate mai sus, dar și suport clienți Premium, salvarea și recuperarea site-ului, statistici business, subsol personalizat, campanii de reclamă online și multe alte servicii disponibile deja sau în curs de lansare. Pentru o descriere precisă și la zi a serviciilor oferite, vă rugăm să vizitați pagina Prețuri.

3. Servicii contra cost

3.1 Prețuri

Toate serviciile au un preț fix, care poate fi înlocuit temporar cu un preț special/ promoțional. Prezentarea generală a prețurilor poate fi găsită pe pagina noastră Prețuri. Prețul final este afișat mereu Utilizatorului în timpul procesului de achiziție înainte de plasarea comenzii și realizării plății. Nu aplicăm costuri suplimentare pentru livrarea serviciului sau a produsului. Atunci când clientul alege „Facturare pe firmă” în timpul procesului de comandă, el este de acord că, dacă va fi necesar, să declare și să plătească impozite, și va îndeplini această obligație pentru serviciul achiziționat în țara de înregistrare a companiei.

3.2 Achiziția serviciilor Premium

Toate serviciile Noastre Premium sunt disponibile pentru comandă în cadrul panoului de administrare al proiectului Dvs. Pentru mai multe informații sau pentru a achiziționa unul din serviciile Noastre Premium, puteți contacta Departamentul Relații Clienți.

4. Numele domeniului (serviciu contra cost)

4.1 Înregistrarea unui nume de domeniu și calitatea de proprietar

Persoana sau entitatea care achiziționează domeniul este proprietarul de drept. Webnode intervine strict ca și Administrator tehnic și interfață (agent) între Dvs. și organizația care alocă numele domeniului.

Dacă Dvs. (proprietarul domeniului) decideți să nu reînnoiți domeniul, Webnode nu este răspunzător pentru nicio problemă sau dificultate care ar putea să apară ca și rezultat sau după expirarea domeniului. Dacă nu furnizați plata la timp pentru reînnoirea domeniului, acesta poate fi pierdut iremediabil, iar Webnode nu poate fi considerat răspunzător. Fiecare domeniu este implicit blocat pentru transfer. Domeniul poate fi deblocat la cererea proprietarului. Puteți găsi lista curentă de domenii disponibile pe pagina Prețuri domenii.

4.2 Reînnoirea domeniului

Domeniul poate fi reînnoit de la data achiziției până la data de dinainte de data expirării trecute în panoul de administrare al proiectului. Reînnoirea domeniului este considerată plătită când data plății precede data expirării. Data plății este setată atunci când entitatea aleasă pentru efectuarea plății (furnizorul metodei de plată) confirmă primirea cu succes a plății. Dacă reînnoirea domeniului nu este efectuată la timp, domeniul intră în perioada de carantină. Recuperarea domeniului din carantină este posibilă, dar se va percepe o taxă administrativă. Prezentarea generală a taxelor administrative poate fi găsită pe pagina Politici cu privire la numele domeniilor.

4.3 Anularea înregistrării și retragerea din cadrul contractului

Dacă sunteți un Consumator aveți dreptul de a vă retrage din cadrul contractului în perioada de timp menționată în secțiunea 6.5 a acestor TDU. Prin prezenta ne acordați explicit consimțământul pentru a îndeplini serviciul înainte de finalul termenului limită. Dacă îndeplinim obiectivul principal al contractului înainte de finalul termenului limită, nu aveți dreptul de a vă retrage din cadrul contractului.

4.4 Înregistrarea privată a domeniilor

Puteți înregistra un nume de domeniu și să vă păstrați anonimitatea pentru a evita primirea de mesaje tip SPAM (mesaje electronice nesolicitate) și pentru a nu fi găsit în baze de date online. În timpul procesului de înregistrare este necesar să vă prezentați datele de contact, dar ele vor fi folosite doar pentru realizarea plății (ex. pentru crearea facturii). În cazul înregistrării private a domeniului, datele dvs. cu caracter personal nu vor fi dezvăluite și vor fi înlocuite cu datele de contact ale firmei Anonymouse Domains s.r.o. sau a altor Părți terțe. Serviciul de înregistrare privată este oferit de și în conformitate cu Condițiile de utilizare a Anonymouse Domains s.r.o., Număr de înregistrare: 28296800, cu sediul social pe Hlinky 995/70, Staré Brno, 603 00 Brno sau a altor Părți terțe. Condițiile de înregistrare privată a domeniilor sunt prezentate aici: https://www.anonymousedomains.com/service-agreement/

5. Contractul și revocarea contractului

5.1 Contractul

Achiziția unui produs sau serviciu poate fi finalizată prin intermediul unei comenzi electronice. Plasarea comenzii pentru produs sau serviciu pe site-ul nostru este considerată ca fiind propunerea pentru încheierea contractului. Un contract obligatoriu este inițiat între Dvs. și Webnode atunci când Dvs. comandați un serviciu, iar plata este realizată cu succes. Plata este considerată ”realizată cu succes” când valoarea întreagă a fost achitată și o factură este disponibilă, după conectare, în cadrul panoului de administrare al contului Dvs. Webnode, în meniul din partea dreaptă în cadrul secțiunii ”Facturile mele”. Retragerea din cadrul contractului este supusă unui set specific de criterii și condiții (vă rugăm vedeți secțiunea 6.5)

5.2 Revocarea contractului

Revocarea contractului este posibilă și după expirarea termenului limită atâta timp cât nu solicitați rambursarea sumei achitate. Cererile pentru anularea sau modificarea serviciilor achitate (adică orice cerere care ar avea impact asupra funcțiilor proiectului Dvs.) trebuie să fie depusă de Dvs. (proprietarul proiectului) în formă scrisă (prin e-mail) și de la adresa de e-mail utilizată la înregistrarea proiectului.

5.3 Durata contractului

Contractele pentru achiziția pachetelor Premium sunt încheiate pentru o perioadă de minim 1 an și până la 10 ani. Domeniile au o perioadă contractuală minimă de 1 sau 2 ani (depinzând de condițiile furnizorului) cu o perioadă contractuală maximă de 10 ani. Pentru celelalte servicii, dacă nu este specificat altfel la achiziție, contractul este încheiat odată ce serviciul este furnizat. Pentru o descriere precisă și la zi a serviciilor oferite, vă rugăm să vizitați pagina Prețuri.

5.4 Corectarea datelor comenzii

Dacă introduceți date incorecte în timpul creării comenzii electronice, informați Departamentul Relații Clienți imediat. Vă rugăm să aveți în vedere că datele pot fi modificate doar în perioada de 2 ore de la crearea comenzii. Orice cereri transmise după acreastă perioadă s-ar putea să nu poată fi îndeplinite cu succes.

5.5 Consimțământul Utilizatorului pentru utilizarea comunicării la distanță

Prin prezenta ne acordați consimțământul pentru a utiliza metode de comunicare la distanță în timpul finalizării contractului. Costurile apărute la Utilizator pentru folosirea de metode de comunicare la distanță (precum costul conexiunii la internet, costul telefonului) sunt suportate de Utilizator.

6. Plăți/ taxe și rambursări

6.1 Metode de plată

Serviciile Premium pot fi plătite prin card bancar, PayPal, transfer bancar și alte metode de plată specifice fiecărei țări, oferite Utilizatorului în timpul procesului de achiziție și înainte de finalizarea comenzii.

În cazul transferului bancar, toate datele necesare sunt disponibile după plasarea comenzii. Vă rugăm să aveți în vedere că toate suprataxele și taxele care rezultă din transferul bancar sunt suportate de Dvs., clientul, nu de către Webnode.

Notă: Sunteți responsabil pentru introducerea de informații corecte pe cererea de plată. Vă rugăm să vă asigurați că toate câmpurile sunt completate și că toate datele furnizate sunt corecte. Webnode nu este responsabil pentru cereri respinse datorită datelor incorecte sau insuficiente ale Utilizatorului. Atenție specială trebuie trebuie acordată introducerii corecte a codului de referință.

6.2 Procesarea plăților

Dacă utilizați cardul bancar sau PayPal pentru efectuarea unei achiziții, autorizați Webnode (fie direct, fie prin afiliații, subsidiarele sale sau Părți terțe) să colecteze plata de pe cardul sau din contul Dvs. Vom stoca datele Dvs. de plată din timpul procesului de achiziție pentru utilizări ulterioare, făcând reînnoirea automată și achiziționarea altor produse mai rapidă și mai convenabilă. Procesarea plăților este securizată și conformă PCI.

6.3 Plăți recurente (reînnoiri automate)

Dacă utilizați cardul bancar sau PayPal pentru a realiza o achiziție, serviciul achiziționat poate fi reînnoit automat. Frecvența reînnoirii poate fi lunară sau anuală, depinzând de tipul de plată ales. În cazul reînnoirilor anuale, suma este debitată înainte de data expirării pachetului. Veți fi înștiințat despre reînnoirea automată și despre plățile ulterioare în avans, conform cu perioada de timp prevăzută de lege.

Reînnoirea automată poate fi anulată în orice moment din panoul de administrare al proiectului Dvs. Până nu anulați reînnoirea automată, autorizați Webnode sau furnizorul metodei de plată aleasă în cadrul comenzii serviciului să retragă plăți pentru servicii de pe cardul sau din contul Dvs.

6.4 Data plății și data activării

Data plății este setată la confirmarea primirii cu succes a sumei în cauză de către furnizorul metodei de plată selectată (o bancă). În legătură cu plățile cu card bancar sau prin intermediul PayPal, suma este debitată imediat din contul Dvs. Data plății și data activării sunt prin urmare aceleași cu excepția cazului în care procesarea comenzii plătite integral trebuie realizată manual. În acest caz activarea poate fi amânată cu câteva zile.

6.5 Retragerea din cadrul contractului, cereri de rambursare

Aveți dreptul de a vă retrage din cadrul contractului într-o perioadă de 15 zile de la data activării. Retragerea din cadrul contractului nu este posibilă în cazul reînnoirii automate a serviciilor.

Prin prezenta ne oferiți explicit acordul să îndeplinim obiectul acestui contract înainte de finalul termenului limită în cazul înregistrării domeniilor, reînnoirii domeniilor și a altor servicii Premium. Dacă îndeplinim obiectul principal al contractului înainte de finalul termenului limită nu aveți dreptul de a vă retrage din cadrul contractului.

În cazul în care ați primit un voucher pentru un domeniu gratuit împreună cu pachetul Premium achiziționat și solicitați rambursarea conform acestor TDU după ce domeniul a fost înregistrat, suma rambursată va fi echivalentă cu prețul pachetului din care se deduce valoarea domeniului.

Dacă – în cazul campaniilor de reclamă online – o Parte terță (Google) decide blocarea campaniei datorită produselor/ serviciilor discutabile oferite de campanie, rambursarea nu este posibilă. În acest caz Webnode nu este responsabil pentru potențiala pierdere financiară suferită de Utilizator.

Pentru a solicita retragerea din cadrul contractului (revocarea contractului) trebuie să trimiteți un e-mail către Departamentul Relații Clienți în cadrul termenului limită (vă rugăm vedeți Articolul 5). Un model de formular de retragere este disponibil aici.

Nu este necesară nicio justificare pentru anularea pachetelor Premium în cadrul perioadei de 15 zile; cu toate acestea o justificare este încurajată și foarte apreciată, deoarece folosim feedback-ul Dvs. pentru a ne îmbunătăți serviciile.

În cazul altor servicii Premium, cu excepția pachetelor pentru site-uri web și înregistrarea domeniilor, puteți solicita retragerea din cadrul contractului și rambursarea sumei într-o perioadă de timp de 15 zile de la data activării, chiar și dacă Noi, cu acordul Dvs., am îndeplinit obiectul contractului înainte de finalul termenului limită. Trebuie să oferiți un motiv pentru anulare. Pentru toate cazurile menționate mai sus motivele care pot duce la o rambursare sunt:

  • (a) Anularea totală a serviciilor (inclusiv a versiunii gratuite);
  • (b) Probleme tehnice repetate cu serviciul, care împiedică funcționarea normală a proiectului Dvs.;
  • (c) Incapacitatea de a oferi un serviciu care a fost achitat complet (cu confirmare de plată).

Notă: Webnode își rezervă dreptul de a verifica motivele invocate de Dvs. pentru anulare și să decidă asupra acceptării sau refuzării cererii.

6.6 Data și metoda rambursării

Dacă sunteți un Utilizator, rambursarea plăților vor avea loc în termen de 14 zile de la data la care Webnode a primit cererea Dvs. de retragere din cadrul contractului. Dacă sunteți un Antreprenor, rambursarea plății va avea loc în termen de 60 de zile de la data la care Webnode a primit cererea Dvs. pentru retragerea din cadrul contractului.

Dacă sunteți un Consumator, rambursarea va fi procesată prin intermediul aceleiași metode de plată cu excepția cazului în care se decide altfel. Antreprenorii vor avea rambursarea procesată prin transfer bancar, aceeași metodă de plată folosită la achitare (dacă rambursarea este permisă) sau printr-un voucher nerambursabil. Dezactivarea serviciilor este realizată în același moment cu rambursarea.

Vă rugăm să aveți în vedere că voucher-ele (codurile de reduceri) nu pot fi rambursate sub nicio formă.

7. Utilizare acceptabilă

“Utilizare acceptabilă” a site-ului Webnode, a conținutului, produselor și serviciilor sale este definită în Paragraful 7.1 până la 7.8. Activitățile care sunt împotriva sau care sunt altfel interzise de aceste paragrafe sunt prin urmare în violare a acestor TDU și vă predispun la acțiuni disciplinare, urmărire legală și încetarea serviciilor. Pentru mai multe informații vă rugăm să vedeți secțiunea 10.

7.1 Conținut

Ca și Utilizator Webnode vă obligați să nu postați sau distribuiți prin intermediul site-urilor Webnode orice materiale defăimătoare, amenințătoare, obscene, nocive, pornografice sau de altă natură ilegală. De asemenea materiale care violează sau încalcă în orice fel drepturile Noastre sau drepturile altora (inclusiv, dar nelimitându-se la drepturi de proprietate intelectuală, drepturi de confidențialitate și drepturi la intimitate) sunt absolut interzise, precum sunt și activitățile care pot cauza suferință sau neplăceri Nouă sau altora. Mai mult nu veți exprima opinii vulgare, brutale, sexiste, rasiste sau ofensatoare în alt fel. Încurajăm Utilizatorii să se comporte respectuos și politicos unii cu alții.

7.2 Proprietate asupra conținutului

Nu veți posta sau face disponibile pe site-uri Webnode materiale pe care Dvs. nu le dețineți, fără consimțământul expres al proprietarului de drept a materialelor în cauză.

7.3 Participarea la evenimente

Vă veți supune regulamentului oricărei competiții, promoții sau campanii de marketing la care participați pe site-urile noastre.

7.4 Interferențe

Nu vă veți angaja în orice tip de comportament sau acțiune care poate afecta funcționarea sau securitatea site-ului Webnode și nu veți cauza inconveniențe nerezonabile sau perturbări personalul Nostru.

7.5 Identitate

Nu vă veți da drept nicio persoană/ entitate sau reprezenta în mod eronat afilierea Dvs. cu o persoană/ entitate.

7.6 SPAM

Nu vă veți promova site-ul Webnode trimițând mesaje tip SPAM (e-mail-uri trimise către conturi fără înțelegerea în prealabil cu proprietarul contului). Nu veți folosi e-mail-urile Noastre pentru a trimite SPAM.

7.7 Software robot

Nu veți folosi software robot (sau alt tip de software care nu este Webnode) pentru a crea site-uri Webnode noi și nici pentru a accesa și modifica site-uri Webnode.

7.8 Soluții alternative

Nu veți folosi soluții alternative de nicio natură pentru a trece peste limitările pachetelor, a oricăror servicii sau funcții Webnode.

8. Proprietate intelectuală

Toate materialele cu copyright, drepturi de autor și materiale cu drepturi de proprietate sau conținut oferit ca și parte a site-ului Webnode vor rămâne, mereu, ale Nostru sau ale licențiaților Noștri. Nu aveți permisiunea de a folosi acest material sau conținut decât în cazul în care aveți autorizare de la Noi sau de la licențiații Noștri. Mai mult aveți dreptul de folosi aceste materiale doar în maniera descrisă în Termeni și condiții. Nu veți copia, reproduce, distribui, exploata comercial sau beneficia/ profita în niciun fel de astfel de materiale sau conținut și nici nu veți asista/ facilita orice Parte terță în acțiuni precum cele menționate mai sus.

Mai mult, dacă aflați de astfel de distribuiri sau exploatări comerciale sunteți de acord să ne anunțați imediat.

9. Funcționare defectuoasă, informații despre plângeri

Garantăm că produsele sau serviciile Noastre nu prezintă defecte. Mai precis, garantăm că: (a) produsele sau serviciile prezintă funcțiile convenite, iar în lipsa convenției, funcții descrise sau care sunt așteptate în legătură cu natura produsului sau serviciului și bazate pe reclama noastră; (b) produsele sau serviciile sunt adecvate pentru scopul menționat pentru utilizarea lor sau pentru care produsele sau serviciile de acest fel sunt utilizate; (c) calitatea sau design-ul produselor sau serviciilor corespunde cu modelul sau șablonul aprobat, dacă modelul sau design-ul modelului sau șablonului aprobat a fost determinat; (d) produsele sau serviciile sunt în cantitate, dimensiune sau greutate adecvată și conforme cu reglementările legale.

Dacă produsul sau serviciul nu deține funcțiile prezentate mai sus și sunteți un Consumator puteți solicita:

  • (a) livrarea unui nou produs sau serviciu fără defecte, cu excepția cazului în care este inadecvat datorită naturii defectului și dacă defectul afectează doar o componentă, puteți solicita înlocuirea doar a componentei;
  • (b) dacă nu este posibil vă puteți retrage din cadrul contractului.
  • (c) cu toate acestea dacă soluția nu este adecvată din cauza naturii defectului, în special dacă defectul poate fi îndepărtat fără întârzieri nejustificate, aveți dreptul de a primi repararea defectului gratuit.
  • (d) dacă nu vă retrageți din cadrul contractului, nu vă exercitați dreptul de a primi un nou obiect fără defecte sau de a primi un înlocuitor sau reparația obiectului, puteți solicita o reducere rezonabilă.
  • (e) aveți și dreptul de a primi un nou produs sau serviciu sau un înlocuitor al unei componente chiar și dacă aveți un defect ce poate fi îndepărtat, dacă nu puteți folosi produsul sau serviciul corect din cauza defectelor recurente după reparație sau din cauza mai mult defecte. În acest caz aveți dreptul de a vă retrage din cadrul contractului.

Aveți dreptul de a vă exercita drepturile care rezultă din funcționarea defectuoasă, care apar la bunurile de larg consum, în termen de 24 de luni de la primire. Dacă un defect apare în 6 luni de la primire, bunurile sunt considerate a fi defecte la primire. Dacă drepturile de răspundere pentru defecte nu sunt exercitate în perioada care permite reclamarea defectelor, atunci devin inaplicabile.

Dacă sunteți un Consumator aveți dreptul de a vă exercita drepturile care rezultă din funcționarea defectuoasă, care apare la bunuri de larg consum, în perioada de 24 de luni de la primire; dacă un defect apare în termen de 6 luni de la primire, produsul/ serviciul este considerat a fi defect de la primire. Dacă drepturile de răspundere pentru defecte nu sunt exercitate în perioada permisă pentru reclamare defectelor, atunci devin inaplicabile.

Plângerile pot fi transmise electronic la adresa de e-mail support@webnode.ro sau în scris pe adresa Hlinky 70, 603 00 Brno, Republica Cehă. Dacă sunteți un Consumator, după ce înregistrați o plângere vom emite o confirmare scrisă despre când v-ați exercitat drepturile, care este conținutul plângerii și ce fel de finalizare solicitați, precum și o confirmare a datei și manierei soluționării problemei.

Dacă sunteți un Consumator vom decide asupra plângerii imediat, în cazuri mai complexe în termen de 3 zile lucrătoare. Această perioadă nu conține perioada de timp necesară pentru evaluarea expertă a defectului, evaluare adecvată pentru tipul de produs sau serviciu. Plângerile, inclusiv eliminarea defectelor trebuie realizate fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care se convine asupra unei perioade mai lungi.

În cazul unei plângeri vi se solicită să cooperați. Dacă refuzați să oferiți documentele sau ajutorul solicitat nu vom putea evalua plângerea și decide asupra ei. Pe perioada întârzierii Dvs. în a livra documentele lipsă, perioada stabilită pentru decizia și soluționarea plângerii conform legii nu curge.

Dacă sunteți un Antreprenor, drepturile și obligațiile legate de funcționarea defectă sunt guvernate de legile aplicabile.

10. Informații cu caracter personal și confidențialitate

Vi se poate solicita să introduceți informații cu caracter personal pe diverse site-uri Webnode. Vă rugăm vedeți pagina Politica de confidențialitate pentru detalii despre cum procesăm datele cu caracter personal.

Dacă prin intermediul produselor sau serviciilor noastre procesați date cu caracter personal ale unor persoane, ca și operator de date cu caracter personal sau ca și persoană împuternicită de operator cu privire la datele cu caracter personal, sunteți de acord să vă supuneți regulilor existente în cadrul legislațiilor naționale ce guvernează procesarea datelor cu caracter personal și, dacă se aplică, cu Regulamentul Parlamentului European și (EU) 2016/679 din 27 aprilie 2016 referitor la protejarea indivizilor în ceea ce privește procesarea datelor cu caracter personal și mișcarea liberă a acestor date, abrogând Directiva 95/46 / EC (General Data Protection Regulation).

11. Încălcarea termenilor Noștri

Nerespectarea condițiilor prezentate în Articolul 7 și/ sau participarea la activități care încalcă sau sunt interzise de acești Termeni de utilizare vă predispun la acțiuni disciplinare și urmărire penală. Decizia de a iniția acțiuni disciplinare (incluzând, dar nelimitându-se la întreruperea serviciilor) este la discreția Webnode și poate fi realizată fără motivarea deciziei.

Vă rugăm să raportați încălcări ale acestor Termeni de utilizare, Termeni și condiții sau ale legilor Dvs. locale. Pentru a ne informa despre orice astfel de activități vă rugăm apăsați aici.

12. Întreruperea/ Încetarea serviciilor

Ne rezervăm dreptul de a înceta imediat sau suspenda pe perioadă nedeterminată serviciile Noastre către Dvs. dacă Dvs. încălcați sau avem motive întemeiate de a crede că veți încălca Termenii și condițiile Noastre. De asemenea vom înceta serviciile noastre către Dvs. la discreția noastră dacă vă angajați în practici pe care le considerăm inacceptabile. Decizia de a lua măsuri disciplinare (inclusiv, dar nelimitându-se la întreruperea tuturor serviciilor) este la discreția Webnode și poate fi realizată fără motivarea deciziei.

13. Limitarea răspunderii

NU SUNTEM RESPONSABILI PENTRU PREJUDICIILE SUPORTATE DE UTILIZATORI SAU PĂRȚI TERȚE SAU HARDWARE-UL LOR CARE POT APĂREA DIRECT, INDIRECT SAU ACCIDENTAL CA ȘI REZULTAT AL SAU ÎN CONEXIUNE CU UTILIZAREA SERVICIILOR ȘI/ SAU PRODUSELOR NOASTRE, INCLUSIV DESCĂRCAREA DE MATERIALE PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR NOASTRE. NU SUNTEM RESPONSABILI PENTRU PREJUDICIILE SUPORTATE DE UTILIZATORI SAU PĂRȚI TERȚE CA ȘI REZULTAT AL INCAPACITĂȚII DE A UTILIZA SERVICIILE ȘI/ SAU WEBSITE-UL ȘI/ SAU PRODUSELE NOASTRE DIRECT, INDIRECT SAU LEGAT DE ACEST EVENIMENT. PRIN URMARE UTILIZAREA SERVICIILOR ESTE REALIZATĂ LA DISCREȚIA ȘI PE PROPRIUL DVS. RISC ȘI SUNTEȚI EXCLUSIV RESPONSABIL PENTRU ORICE PAGUBE ADUSE SISTEMULUI CALCULATORULUI SAU ALTUI DISPOZITIV SAU PENTRU PIERDEREA DATELOR CARE REZULTĂ DIN DESCĂRCAREA ORICĂRUI ASTFEL DE MATERIAL.

ÎNȚELEGEȚI ȘI SUNTEȚI DE ACORD EXPLICIT CĂ UTILIZARE DE CĂTRE DVS. A SITE-ULUI WEBNODE, A SERVICIILOR ȘI PRODUSELOR NOASTRE ESTE REALIZATĂ PE PROPRIUL DVS. RISC ȘI CĂ SITE-UL, SERVICIILE ȘI PRODUSELE WEBNODE SUNT OFERITE ”AȘA CUM EXISTĂ” ȘI ”AȘA CUM SUNT DISPONIBILE”. MAI MULT CONFIRMAȚI ȘI SUNTEȚI DE ACORD CĂ NU SUNTEM RESPONSABILI PENTRU DISPONIBILITATEA ȘI/ SAU FUNCȚIONAREA ORICĂRUI SITE AL UNEI PĂRȚI TERȚE ȘI/ SAU MATERIALE PE CARE LE PUTEȚI ACCESA PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI WEBNODE.

LIMITAREA RĂSPUNDERII SE APLICĂ ÎN LIMITA PERMISĂ DE LEGISLAȚIA NAȚIONALĂ.

13.1 Părți terțe

Nu sprijinim și nu suntem responsabili sau răspunzători pentru orice conținut, reclamă, produs sau serviciu pe sau disponibil prin intermediul site-urilor Părților terțe.

Orice tranzacție între Dvs. și orice Parte terță găsită pe sau prin intermediul site-ului Webnode, inclusiv plata pentru și livrarea produselor, serviciilor și orice alți termeni, condiții, garanții sau reprezentări asociate cu astfel de relații sunt realizate între Dvs. și entitatea în cauză. Prin urmare nu suntem responsabili sau răspunzători pentru orice pierderi/ daune de orice natură care pot apărea în aceste cazuri.

13.2 Excluderea de la garanție

Webnode, subsidiarele sale și licențiații săi nu reprezintă și nu vă garantează:

  • (a) Folosirea serviciilor și produselor va îndeplini cerințele Dvs.;
  • (b) Utilizarea serviciilor și produselor va fi neîntreruptă, la timp, sigură și fără erori ori viruși;
  • (c) Orice informație obținută de Dvs. ca și rezultat al utilizării serviciilor și produselor va fi precisă sau sigură;
  • (d) Defectele în operarea și funcționarea oricărui software oferit Dvs. ca parte a serviciilor vor fi corectate;

în limita permisă de lege.

Niciun sfat sau informație, fie verbală sau scrisă, obținută de Dvs. de la Webnode, prin intermediul sau de la serviciile Noastre nu va crea garanții neexprimate clar în termeni.

Mai mult Webnode exclude în mod expres toate garanțiile și condițiile de orice natură, explimate sau implicite, inclusiv, dar nelimitate la garanțiile sugerate și condițiile de mercantibilitate, potrivire și neîncălcare pentru un anumit scop, până în limita permisă de legislația națională.

14. Limitarea răspunderii

Sub rezerva generală a prevederilor din Limitarea răspunderii (Articolul 13) de mai sus, ÎNȚELEGEȚI EXPRES ȘI SUNTEȚI DE ACORD CĂ WEBNODE, SUBSIDIARELE SALE ȘI LICENȚIAȚII SĂI NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI CĂTRE DVS. PENTRU CONDIȚIILE MENȚIONATE LA PARAGRAFUL 14.1 PÂNĂ LA 14.3 în limita permisă de legislația națională.

14.1 Generalități

Webnode, subsidiarele sale și licențiații săi nu vor fi răspunzători către dvs. pentru:

Orice daune directe, indirecte, accidentale, ca și consecință specială sau excepționale care pot fi suportate de Dvs. indiferent de cum au fost cauzate și sub orice teorie a răspunderii. Acest lucru va include, dar nu va fi limitat la pierderea de profit (suportat direct sau indirect), pierderea de clientelă sau a reputației afacerii, pierdere de date, cost de achiziție a bunurilor sau serviciilor înlocuitoare sau alte pierderi intangibile.

Orice pierdere sau daună care poate fi suportată de Dvs. inclusiv, dar nu limitată la pierderea sau deteriorarea ca și rezultat al:

  • (a) Oricărei încrederi plasate de Dvs. asupra caracterului complet, acurateții sau existenței oricărei reclame sau ca rezultat al oricărei relații sau tranzacții dintre Dvs. și orice agent de publicitate sau sponsor a cărui reclamă apare în cadrul serviciului;
  • (b) Oricărei modificări realizate de Webnode serviciilor sau pentru orice întrerupere permanentă sau temporară în furnizarea serviciilor (sau alte funcții în cadrul serviciilor);
  • (c) Ștergerii, coruperii sau eșecului în stocarea oricărui conținut și a altor comunicări păstrate sau transmise de sau prin utilizarea de către Dvs. a serviciului;
  • (d) Eșecului Dvs. în a oferi Webnode informații corecte despre cont;
  • (e) Eșecului Dvs. în a vă păstra parolele sau detaliile contului sigure și confidențiale.

14.2 Jurisdicție

Limitările răspunderii Webnode către Dvs. menționate în paragraful 14.1 se vor aplica fie că Webnode a fost sau nu consultat sau ar fi trebuie să știe de posibilitatea apariției unor astfel de pierderi. De asemenea limitările care sunt legal în jurisdicția Dvs. vi se vor aplica.

14.3 Informații oferite pe site-uri Webnode

Nu suntem responsabili și nici răspunzători pentru:

  • (a) Materiale scrise de Utilizatori, în particular cele publicate pe blog-uri și/ sau forumuri. În plus nu promovăm astfel de materiale și ne rezervăm dreptul de a monitoriza astfel de contribuții, precum și de a răspunde, comenta, edita, refuza publicarea sau elimina orice conținut de pe blog-uri și/ sau forumuri la discreția Noastră. Cu toate acestea, eșecul de a șterge anumite materiale nu constituie o promovare sau acceptare a lor de către Noi;
  • (b) Acuratețea, sincronizarea sau exactitatea oricăror informații/ declarații pe site-ul Webnode, nici nu vom fi răspunzători / responsabili pentru declarații, sfaturi și/ sau opinii generate de Utilizatori pe blog-uri și forumuri (cu excepția limitei impuse de lege). Dacă aveți orice fel de revendicări care apar din acțiunile și/ sau declarațiile altui Utilizator, sunteți de acord să urmăriți astfel de revendicări doar împotriva acelui Utilizator și nu împotriva Noastră;
  • (c) Calitatea, acuratețea sau adecvarea site-ului Webnode, cu excepția a ceea ce este solicitat de lege. Cu toate acestea ne vom angaja în toate eforturile rezonabile pentru a vă oferi servicii în cea mai profesionistă manieră;
  • (d) Orice reprezentare fraudulentă facem și pentru orice moarte sau vătămare corporală cauzată de neglijența Noastră. Nu vom fi responsabili sau răspunzători către Dvs. pentru orice altă pierdere/ deteriorare a cărui obiect sunteți Dvs. sau o Parte terță ca și rezultat a utilizării sau în legătură cu utilizarea Dvs. a site-ului Webnode.

15. Soluționarea în afara curții de judecată a litigiilor între consumatori

Utilizatorul (consumatorul) are dreptul la o soluționare în afara curții de judecată a litigiilor între consumatori. Obiectul soluționării în afara curții de judecată a litigiului între consumatori sau a unui litigiu cu un consumator în sfera comunicațiilor electronice poate fi găsit aici: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show2&lng=RO

16. Proces continuu de îmbunătățire

Calitatea serviciilor și produselor Noastre este principalul obiectiv în atenția Webnode; prin urmare sistemul Nostru este obiectul unui Proces continuu de îmbunătățire (PCÎ) atât pe partea tehnologică, cât și pe cea de design a produsului.

17. Feedback

Ca și parte a angajamentului Nostru pentru îmbunătățire, Webnode AG primește călduros comentariile și sugestiile Dvs. pentru unele sau toate condițiile și politicile menționate în prezenții Termeni și condiții. Pentru a contribui cu comentariile/ sugestiile Dvs. contactați Departamentul Relații Clienți sau trimiteți un e-mail la: support@webnode.ro

18. Modificări pe site-ul Nostru

Webnode își rezervă dreptul de a modifica sau elimina orice porțiune a conținutului site-ului Nostru în orice moment fără notificare sau să întrerupă site-ul Nostru pentru o perioadă nedeterminată.

19. Procesarea plângerilor

Plângerile sunt procesate prin intermediul Departamentul Relații Clienți.

20. Codul de conduită

Webnode nu este legat de niciun cod de conduită față de Utilizatorii săi.

21. Modificări și actualizări ale TDU

Webnode AG își rezervă dreptul să actualizeze Termenii și condițiile în orice moment, la propria discreție, să ia în considerare modificări legale, specifice industriei sau orice alte modificări a status quo. Veți fi anunțat de orice modificări a TDU prin e-mail pe adresa Dvs. de e-mail cu cel puțin 15 zile în avans înainte ca noua versiune a TDU să devină activă. Aveți dreptul de a refuza modificările la TDU anunțând Departementul Relații Clienți. Perioada de anulare va fi egală cu numărul de zile rămas până la expirarea serviciului/ produsului (nu va avea loc nicio reînnoire automată). Dacă nu refuzați modificările din TDU care au fost anunțate în mod corespunzător, relația care rezultă din TDU va fi guvernată de noua versiune a TDU, așa cum v-a fost anunțată. Cea mai recentă versiune a acestui acord este disponibilă pe site-ul “webnode.com”. Recomandăm insistent tuturor Utilizatorilor să citească acest acord în întregime și să îl verifice regulat. Documentele sunt în vigoare de la data ultimei actualizări.

Înștiințare: Pentru a vă îmbunătăți experiența cu serviciile Noastre, publicăm traduceri ale tuturor documentelor parte a Termenilor de utilizare. În cazul unor discrepanțe între aceștia și versiunea în limba engleză, versiunea în engleză prevalează. Aceasta este disponibilă la www.webnode.com.